Compliment, suggestie, klacht?
Jou mening telt!
Wij horen graag hoe je onze inzet hebt ervaren. Je reactie is heel waardevol: daarmee kunnen we onze zorg en service verbeteren. Heb je vragen? Of wil je je suggesties of complimenten aan ons doorgeven? Laat het ons weten. Alvast bedankt!
Klacht?
Crisis Begeleiding Nederland doet zijn best om zijn patiënten en cliënten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Waar gewerkt wordt, gaan wel eens dingen mis. We willen graag dat je ons dat verteld, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.
Geschil?
Maar als het niet kan worden opgelost, kan een beroep worden gedaan op de onafhankelijke en rechtsgeldige klachtenregeling van SoloPartners.
Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg
Crisis Begeleiding Nederland is aangesloten als lid bij SoloPartners klachtenregeling bestaande uit een erkende geschilleninstantie met klachtenfunctionaris en geschillencommissie.
Crisis Begeleiding Nederland voldoet hiermee aan de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz). Die verplicht dat iedere zorgaanbieder een onafhankelijke Klachtenfunctionaris heeft voor de informele afhandeling van cliënt klachten